Baby, jag tror jag är kär.

Tror och tror, kanske vet.
Något jag inte bara kanske vet är att jag redan har tröttnat på mitt projektarbete efter att ha klippt i jeanstyg i en timme. När jag tillslut insåg att jag klippt fel så gick jag direkt bort till granen och skakade den så barren flög. Det kändes som en bra idé, till en början. Barr i händerna är nästan värre än nålar. Så nu sitter jag här, med hål i händerna (ytterst små hål) och kaoshuvud pga. lite dåligt samvete över min lathet och oskicklighet inom sömnad. Trött är jag också för att jag helt enkelt sov alldeles för lite, men å andra sidan så var det ganska jättemycket värt eftersom jag fick umgås med vänner som är alldeles för bra för att jag någon gång ska lyckas inse det.





































Baby, jag tror jag är kär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar