så får jag en chans att ge dig, allt det jag aldrig ger dig och dom små, små orden är svåra ord och dom hårda orden är enkla ord.





































Det finns dagar som solen inte vill gå ner på, när äpplen är större än vanligt och man kramas hårdare än annars. Idag var det en sådan dag. Men för att skippa romatiken så kan jag även meddela att körkortsteori inte är särsklit romatiskt, inte heller bussåkning. Däremot är det skönt att inte vara med mobil under ett dygn och att känna att man åstakommit något under dagen. Kent har återigen tagit mig tillfånga, som varje vår, och höst, och sommar, och vinter.

Min kreativitet verkar äntligen ha tinat efter fyra månader av tillfrusen tystnad. Ä N T L I G E N !

Jag säger bara: välkommen tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar