Du E För Fin För Mig

Jag är hemma igen, i ett stycke. Mörbultad och omotiverad.
Det luktar vår här hemma, vår och förvirring. Det jag egentligen borde göra är att skriva rapporter om gudvetvad och lära mig basgångar, sångsolon och allt som man borde. När det man helst vill göra är att dricka vin, prata djupheter och lyssna på musik hela nätter är det svårt att koncentrera sig på återvinning och "en hållbar framtid".
Jag vill se alla Star Wars-filmer på en gång
Jag vill köpa nya Vans
Jag vill festivala
Jag vill hitta ett helt fantastiskt nytt band att drunkna i
Jag vill dricka rödvin och fnissa sönder
Jag vill ha långt hår och en ny gaderob
Jag vill köra bil till världens ände
Framförallt vill jag låsa in mig i ett hus med mina vänner och inte öppna dörren förrän vi slagit ihjäl varandra. Om det nu skulle hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar